BLOGGA FOR ONCE

Tjenare!
Känns som att jag är ovän med de häften av den här skolan... Hårt att vara flata :/ Nej men, Natta kom till skolan i dag som tur är! Sitter i klassrummet och gör ett fucking arbete om genteknik som vi ska redovisa efter lovet. Finns det något värre än att redovisa? Det är inte mycket som gör mig stressad (lite för lite ibland... hela tiden) med redovisingar alltså... Blö.
Somnade på bussen hit. Aaaaasskönt. Carro somnade också, tur att hon vaknade när bussen sa "Nästa Strömmaskolan". Annars hade det INTE blivit kul. Sen när jag gick av bussen efter typ en tre minuter mådde jag jätteilla, bara sådär liksom. Kändes som jag skulle spy med en gång. Nu är det dock lite bättre... Är typ gravid snyft :(
Ska tatuera mig snart, när jag väl orkar ta tag i det. Ska ha "Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds" (vet inte hur stavning blev där med shit the same) på handleden. Mer än så blir alldeles för dyrt! Så rik är man inte tyvärr :( Skulle ha sparat pengarna jag fick på min 18-årsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0