Drömtjejen

Sitter på mitt och carros rum i Strömma och tjockar mig med nachos och ska snart bege mig ut i stallet och rida min lilla pålleplutt. Har hand om hästarna i helgen så bor här då så jag slipper gå upp så tidigt och åka fram och tillbaka hela tiden. Har ju trots allt två extra helgdagar sen då jag är helt ledig så det är chill!
Var rena sommaren imorse! Gick runt i t-shirt och var ändå asvarm. Nu har dock lite moln börjat ta solen ifrån mig... Snyft.
Alltså jag måste bara beskriva min absoluta drömtjej. Jag är inte intresserad av att ha ett förhållande med någon, men hade jag träffat min drömtjej hade jag blivit blixtförälskad, LOVAR.
Utseendemässigt skulle hon ha långa mörkblonda/ljusbruna dreads (såna lite lagom ruffiga) och mörkbruna ögon och avslappnad med snygg klädstil. Hon skulle älska Bob Marley (precis som jag) och vara allmänt openminded och trevlig mot alla som förtjänar det. Hon skulle älska öl och vara så otillgjord som det går. Hon skulle inte vara för svartsjuk av sig men ändå lite rädd att förlora mig.
That's probably it.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0