Släktkalas!

Heeeey!
Äntligen fick Flane tummen ur röven och gjorde ett inlägg!
Själv sitter jag hemma i Lerum för en gångs skull och har precis bakat tårta!
Jag fyller ju faktiskt år imorron och ska ha släktkalas idag!
Bild på tårtorna kommer senare! :)
Gästerna ramlar in klockan 15.00 ungefär så snart blir de "Party"!
Ikväll så ska jag troligtvis åka med Farmor hem till henne för imorgon ska jag ha ett litet kalas
där också för vännerna, Min älskade Malin kommer dit och hjälper mig att baka en tårta!
Sen kommer de några från skolan och hjälper mig att äta upp den!
För en eller två veckor sedan gjorde jag en synundersökning och mitt brytningsfel har blivit sämre så jag har beställt linser så att jag äntligen blir av med dessa jävla glasögonen!
men nu ska jag dra mig här!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0