Utseendefixerade..

Hallå eller!
Nu va det 5 dagar sen bloggen uppdaterades igen, inte okej detta!
I veckan och helgen så har vi tagit det lugnt, Fredagen åkte jag till min syster och sov där,
Träffade lite vänner jag umgicks med förr, underbart!
På lördagen åkte jag hem till min flane där vi jobbade med att skrubba deras altan, slipa brädor, rensa mossa från taket och måla dem slipade brädorna, tjäna lite pengar är aldrig fel :)
Sitter och smsar med min flickvän som bor i Finland, hon har svenska lektion nu, så jävla charmigt när hon pratar svenska må ja säga! Saknar henne så jag tror jag exploderar snart!
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska gymma med min flane tror jag!
Hon är väldans dålig och lat på att blogga så måste träna upp henne lite!
Först vill jag att alla läsare slänger en komentar med vilken stad i Sverige dem bor i,
ålder och kön, alltid roligt att veta hur brett bloggen har spridit sig! :)
Om ni vill, kan vi köra på ett länkbyte också, jag länkar er blogg och ni våran :)
nu över till en sak jag funderat länge över!
Många påpekar att tjejer i bikini är snyggt och visst är det snyggt men..
Folk är så utseendefixerade nu för tiden, dem flesta vill att en tjej i bikini ska vara smal med stora bröst
och blont hår osv.. Hopplöst alltså..!
Jag håller inte med, tjejer ska inte va pinnsmala med silicon bröst!
Eller typ denna bilden..
Visst hon är rätt snygg men.. en aning för smal alltså..
Jag vet inte vad ni tycker och tänker, men jag skulle gärna vilja veta så kommentera gärna!
Själv tycker jag att tjejer ska vara lagom formade, inte för smala inte för tjocka!
Måste lägga upp en bild på mig från igår, jag hade så tråkigt när Disa red så jag sminkade mig första gången på typ ett år eller något!
Kommer upp något bild från helgen också! :)
Min tjejiga sida, disa hatar den! :P
Förövrigt har jag rast till 12.20 nu så jag tänkte ta det lugt och lyssna på lite musik!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Olivia

15 årig tjej från Stockholm.

Sen jag håller helt med dig. Smala tjejer kan vara snygga självklart men jag föredrar när man har normal form och inte pinnsmal.

2012-04-20 @ 07:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0