We are sorry!

Hej där!
Vi ber om ursäkt för dålig bloggning!!
Sen Fredag så har vi varit med Lila och Sanna som kom hit ett par dagar från Finland!
Helt jävla underbart kan jag lova och så jävla roligt har vi haft!
Pratar Engelska hela helgen och gör fortfarande, riktigt roligt, börjar bli svårt att prata Svenska :P
De bodde på "Best western tidbloms hotel" i olskroken här i Göteborg och jag å Disa
var där varje dag, dock åkte Disa till Värmland i Lördags men kom tillbaka på Söndag igen!
Jag kommer att lägga upp bilder när jag får dem så.. Håll utkik!
Just nu sitter jag och Disa i Farmors soffa, vi har varit i Majorna en sväng och träffat Louise :)
Ska väl krypa till sängs om en timma eller två skulle vi tro. har gått upp innan 9 varje dag denna helgen.¨
Har även rakat av mig håret igen och färgat det svart, awesome!
Well, jag ber Disa blogg sen eller imorron för nu har jag nog ingt mer att säga :P
Hejdå!
Minä Rakastan Sinua!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0