Lämna en kommentar!

Jaaa... Jag tänkte att jag också skulle göra ett litet inlägg när man ändå är igång lixom!
 
Just nu sitter jag och Flane i skolan och har nyss käkat nudlar, snart bär det av mot Göteborg för att se Alice Cooper!
Det både åskar och regnar ute.. Askul!
 
Alltså.. Jag vet ju att det faktiskt är ett par personer som läser denna bloggen så.. Jag tycker ni kan kommentera detta inlägg där ni skriver, ålder, kön och vart ni bor, samt något just du skulle vilja att det ska finnas på denna bloggen! Vad som helst man kan skriva om, använd eran fantasi för min och Disas fantasi är heelt slut!
Ni kan ju såklart kommentera anonymt också om ni känner för det!
 
Det känns som om att jag har gjort sjukt mycket denna sommaren men samtidigt så känns det som om att jag inte gjort ett skit, hur gick det till?
Har varit i både Danmark och Finland sen hemma i fiiiina Göteborg!
Jag har även lovat mig själv att aldrig mer dejta Finskar, det blir bara kaos i vilket fall!
Jag menar, vem är egenteligen så dum att man faller för någon som bor i ett helt annat land?
Jag skulle gissa på att det faktiskt bara är jag!
 
Usch, har fått nudelvatten över hela min dator.. Mums!
Som sagt, skolan börjar om en vecka igen men båda jag och Disa har praktik att ta igen "/
Har haft tre dagar hos smådjuren och imorron till Fredag skall jag tillbringa lite tid med havremopparna!
 
Känner att detta inlägget börjar bli lite långt så jag avrundar mig faktiskt nu.
Glöm inte att lämna en kommentar så hörs vi snart!
Hejdåå!
 
Vi kör lite bilder på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0