Naturvetenskap - sexualkunskap?

Hallåj, Carro här!
 
Kände att det var tid för mig att skriva ett litet inlägg nu!
Sedan sist så har jag varit nere i Skåne en sväng där jag träffat Emma.
Kan säga att det var faktiskt svårt att inte ta upp dialekten!
För övrigt så är det äntligen helg nu efter tre dagar som tillbringats med dem nya ettorna, längtar lite till nästa vecka! ;)
Det har börjat en snygg brud i ettan också, kaboom!
Känns lite sjukt men ändå härligt att ha börjat skolan igen, nya människor och nya kurser! 
 
Idag tänkte jag dra med mig Disa eller Malin till Göteborg centrum för att uppsöka Nickelodeon dagen, jag menar.. Alla vill väl ha en bild med Svampbob, eller är det bara jag? (a)
 
Jag tänker avrunda lite här nu faktiskt för jag måste fortsätta skriva här nu, Naturvetenskap for the win!
Btw, tycker det är lite kul att dem blandat sexualkunskapen med naturvetenskap och hållbar utveckling!
 
Jaag skriver senare! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0