praktik, alice cooper, trötthet

Längesen man skrev här alltså! På tiden kanske...
 
Ligger lite halvt död (picture related) i mitt nya rum i skolan efter att jag haft praktik på gården för andra dagen this week och ska snart gå ner och käka med min fina lilla Carro. Känner i hela kroppen att jag latat mig ordentligt i sommar! Har vistat mig i silon (sån enslige-tortyrmaskin för er som inte vet!) båda dagarna vilket har varit lite småscary sådär. Speciellt när min handledare kom på att han glömt bryta huvudströmmen efter vi varit där några minuter idag, haha. Men annars har han koll på läget som tur är! Man både bli strimmlad och få syrebrist och bli medvetslös och därmed dö om man ligger där för länge, känns bra ;)
Alltså en sak jag måste säga er alla som läser detta, bli inte tillsammans med någon som går i samma skola som ni gör. Gör det bara inte, okej? Bra!
Senare ikväll ska jag och Carro till Liseberg och träffa folk där Alice Cooper ska lira lite. Kommer nog somna på vägen dit. Gött.
 
trötter
 
 
Skolan börjar om en vecka. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0