Vill heeeem

Disa igen här dåva!
 
Har lunchrast i två och en halv timme, mycket gött ska ni veta. Börjar redan tröttna på bondelivet, är helt slut i kroppen...
 
Var ju på Alice Cooper igår och eftersom någon riktigt dum människa kom på den genialiska idén att boka honom samma kväll barcelona - manchester spelar så var det helt smockfullt i stan. Var riktigt hemskt! Dessutom var min kropp himla snäll att ge mig lite härlig migrän mitt i allt. Trodde jag skulle dö, seriöst. Dö eller spy.
Utöver det var det trevligt! Så himla skönt att komma hem efter en över två timmars bussresa som ska ta 50 min och slänga sig i sängen.
 
När jag slutat i eftermiddag ska jag äntligen åka hem till min fina häst och sova ut tills skolan börjar nästa vecka. Ska gå i ide typ. Blir gött.
 
Min skoldator har gått sönder så har bara min gamla minidator som jag knappt har några bilder på, tänkte ju lägga upp några från sommaren :( Nåväl, ni får lite tumblr-bilder istället.
 
 
 
 
 
åh har sån lust att ge en viss person en ordentlig bitchslap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0