Hej igen!

Hallå!
Dåligtbloggande.se va det här ja, en vecka sedan sist men ja.. Det är inte så lätt att blogga när man inte vet vad läsarna tycker om att läsa om tyvär "/
Under den tiden vi inte bloggat har jag fyllt år, fått pengar, shoppat kläder typ xD
Haha nä men det har faktiskt inte hänt så mycket, träffade ett av mina X i veckan och lämnade hennes mobil så nu är jag av med den och förhoppningsvis henne!
Jag har träffat Malin en del, firade valborg med henne, sov där och hade allmänt trevligt.
Har inte fått min mens på typ en månad, undrar om min flickvän gjorde mig gravid när hon va här?
Filino har förövrigt världen PMS, lite läskigt för ena sekunden är hon as glad och andra sekunden så är hon påväg att döda mig typ, man får va på sin vakt!
Kollar även på när 3:orna i skolan tog studenten i fredags, sorgligt för mig och Disa må jag säga!
Jag är sjukt taggad inför sommaren, Danmark med min Flane ska bli underbart, hoppas även på att tjejen kommer hit också!
Just, i Lördags fick jag införskaffat Linser, så nu slipper jag mina glasögon för ett tag! :D
Fick även en ny kavaj och en jacka med mig hem utav min kära pappa!
Nä, nu tänkte jag gå till min Svenska lektion och chilla på livet lite, kanske kanske kanske hör av mig senare
men inget säkert!
hejdå!
Bjuder på en bild på mig och Bella från igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0