Sommar! :D

Hallåååå Sverige!
Jävlar vilket gött väder det är ute!!
Har köpt mig ett par nya shorts men ska gå dit och byta för dem passade inte rikgit så som jag ville!
Har fått lite kritik för att vi inte bloggar så ofta så jag tänkta att jag får göra ett inlägg nu medans jag väntar på att det ska bli lunch!
Min lilla flane hoppar omkring på kryckor här, hon ramlade igår när hon sprang så foten vred sig "/
Förövrigt så ska jag in till Göteborg idag efter skolan och somsagt först byta shortsen och sen träffa Josse en sväng! Får passa på att säga hej när hon ändå befinner sig i Göteborg :)
Så är det någon som är i närheten så befinner jag mig i mitten av nordstan vid HBTQ-informationen! :D
Fick helt plötsligt en pling i hövvet om att det är 3 veckor kvar till Sommarlov, då bär det av mot Danmark med min Flane i en hel vecka, awsome! :D
Har varit på Cruising i kungälv i lörsdas också, heeeeelt underbart!
Kom även på att "veckans brud" var ett tag sen nu så vi får se om Disa orkar lyfta sig och fixa et inlägg med det senare :)
Måste även städa rummet här i skolan, ser förjävligt ut, blir morgondagens syssla tror jag, ska även börja träna inför beach 2045 snart tänkt jag! :D
men men, mer prat senare, nu står Bellson och väntar på att jag ska röra på fläsket för att gå till maten :D
Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Phineline

Träffa josephine, like a boss.

2012-05-25 @ 00:41:34
URL: http://phineline.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0